L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 7, 2014

Perampas?!?

Hey hello hai semua.
Semua sihat sihat belaka kan? Kenapa harini topik perampas? Oh ya,lately nie mmg busy lah dgn assignment semua tapi itu tidak menjadi penghalang saya untuk mengikuti gossip terbaru artis Malaysia. Hahaha

Biasalah bila semua benda sekarang ni merebak macam virus H1N1 (malahan lebih pantas) jadi semestinya seluruh negara akan tahu gosip2 artis tanah air. So,u'olls semua mesti dah tahu lah kan saya nak ckp pasal siapa ni?? Tipulah tak tau unless you memang jenis tak pandang cerita mengenai artis.

Hanez Suraya Abdul Aziz,namanya memang gah sekarang nie kerana dilabel perampas suami kepada seorang wanita biasa iaitu Nurliyana Manan. And nama si suami tu pulak Mr R. Sayang jugak sebab hanya Mr jeee..kalau Dato ke Tan Sri ke lagilah gempak kes ni kan. Kahkahkah.

Okay,saya memang obviously in LM side. Sebabnya? I am so against women that steals other's husband or even boyfie. Tapi boyfie mungkin kurang gempak sikit,almaklumlah masih boipreng. Tapi kalau ikut personal view la,org rmpas boyfriend pun kita rasa nak mengamuk kan,inikan pulak suami.

Sebenarnya,saya tahu pasal kes ni sebab Melodi last week. Thanks to Melodi la sebab dh buatkan saya smpai buat entry pasal artis ni. First time okayyy. Haha. Setelah duduk menghadap Melodi minggu lepas,terdetiklah jugak hati saya nak tahu apa kes sebenarnya & of course seperti biasa saya akan jenguk blog abang Nara yg merupakan sumber saya bila kebosanan. Haha. Thanks Beautiful Nara for giving me something to read about when I am completely have nothing else to do. :P

Setelah kes ni tersebar,bermacam-macamlah page yg ditubuhkan kat FB. Antaranya ialah, Kami Sokong Liyana MananKami Benci Hanez Suraya dan macam-macam lagi. Macam macam ada u'olls. And btw,saya like page Kami Sokong tu. Hehe. Marilah kita sama sama like ye utk memberi semangat kepada Kak Liyana supaya tabah & move on untuk anak anak.

Walaupun saya ni belumlah bersuami tapi bagi saya isu rampas laki org ni memang bahaya & sangat sensitif. Kalau bolehla kepada gadis2 diluar sana atau janda2 baikpun isteri org,tolonglah jauhi sikap suka merampas hak org lain. Ini adalah peringatan kepada diri saya juga. Sebolehnya elakkan diri dari terjebak dgn suami org. Kalau at first kita kena tipu dgn laki tu pun, (dia ckp dia duda tp sbnrnya tak) at least selepas tahu the truth,undurkanlah diri. Buat apa la nak malukan diri sendiri nak fight hubungan dgn laki org. Kalau dah dengan isteri sendiri dia sgp buat cmtu,tidak mustahil perkara yg sama berbalik pada kita. That's so called KARMA.

Fuhhhhh,terlebih emosi pulak kan? Tapi apapun,diharaplah Hanez Suraya membuat keputusan yang betul lepas ni. Kalau dah kemaruk sgt dgn Mr R,silalah kahwin ye. And jgn gelojoh sgt..tgulah si R tu ceraikan dulu isteri dia. And please la jgn keluarkan lagi statement bodoh untuk mengurangkan makian rakyat Malaysia. Be a beauty with brain. Kalau tak pun,senyap je sudah. Jgn jadi angkuh mengeluarkan statement tahap budak tak sekolah.

Kbai.

No comments:

Post a Comment