L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 17, 2014

Setengah Jalan

Tak terasa pulak Sem II nie dah masuk Week 5. Nih maksudnya dah xboleh add/drop subjek lagi. Kalau berniat sedemikian,memang possible tapi sediakan awal la duit hang 100 hengget. Haha. Utk byr denda tu sbb tak reti arahan yg add/drop smpai week 4 je.

Sedar tak sedar,dah nak cuti midsem. Kalau dah nak cuti tu,mestilah kena test dulu. So,saya punya test next week. Melambak tests melambak jugaklah esaimen dgn projek lagi tak siap. Kill me!!

Next week ada 2 tests. Satu tu essay memanjang,satu lagi pasal database. Haa,yg pasal database ni la yg plg saya takot. Yelah,saya ni budak buta IT. Haritu nak create database pun dah terkial-kial tau masa in class praktikal. Nampak sgt IQ pasal komputer sgt rendah. HAHAHA.

Apepun,tips nak score any subjek nie..kenalah score midterm die. This is what Mr.Love selalu pesan kat saya. Saya bukan dgr cakap Mr.Love tu sebab I Love Him. NOO!! :P.

Semua sebab dia inspirasi saya dalam akademik. He's doing very well dalam akademik tapi kuat jugak bermain. That's why la saya jeles sebab mcm mana la dia dpt berjaya so why not me? Hehe. Tapi jeles dlm hal ni xpe,bagus utk masa depan. Persaingan sihat ni. Hahaha.

Sem lepas pointer cukup makan je so sem ni nak la jugak naikkan sikit bagi dekat dgn DL. Kalau dh berjaya naikkan,bolehlah boost lagi utk sem seterusnya. Ye dak? Nak jugak merasa DL tu sebab Mr.Love last sem dpt DL so kira nak equal la dgn dia kan. Haha,memang takkan habis sifat cemburu saya nie. :P

Tapi cemburu tu cemburu jugak,sem ni sem last Mr.Love. With God's blessing,bulan 11 tahun nie gradlah beliau. Aminnnn sangat. So,of course my campus life will be different w/out him. Selama nie,dialah kawan,dialah lawan,dialah cikgu,dialah ibu,dialah bapa saya kat sini. :')

Jadi,diharap setengah jalan lagi (sem ni) akan berlalu dgn penuh memori indah between us. Nanti kalau org tu dh grad,mestilah susah nak jumpa lagi mcm skrg kan? Lainlah kalau dia smbung Master ke kat sini lagi. Ini harapan saya tau! Hahaha. Say what u wanna say tapi saya mmg suka kalau dia sambung Master kat sini & we can see each other (oftenly) again. HAAHAHA. *ketawa selfish* :P

Ohhh no,dah nak jam 12. Nak merapu panjang lagi tapi esok kelas jam 8. Huhuhu. I just hate 8 am classes. Byeeeeee :'(

No comments:

Post a Comment