L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 25, 2014

True Colour

Being together after few months and then seeing them everyday, I get to see the true colours.
Maybe it's just me that is trying to ignore things being done to me but all I know is this is not fair anymore.

Sudah puas diambil kesempatan,sudah puas dipijak kepala. Sekarang masa untuk showing my rebel side.

Kalau dulu, keluar pun aku yang banyak tolong bayarkan. NO MORE THIS TIME.
Kalau dulu, aku buat tak tahu barang aku diguna sesuka hati. CUKUPLAH SETAKAT NIE.
Kalau dulu sesuka hati kau nak alih barang-barang aku and ambil ikut suka mak bapak kau je. KALI NI AKU AKAN BERSUARA.

Entahlah, aku tak mintak kawan perfect but at least hormatlah sikit dengan barang-barang aku. Ni sesuka hati nak guna barang, sesuka hati nak bawak balik kawan. Ingat kau sorang bayar sewa rumah ni???

Takpe,memang dah selalu tertulis hidup aku akan terkena bala sial. Biarlah aku sial sengsorang. From now on, I will go on for my right & takkan buat fake smile lagi kalau tengok kau buat semua benda yang kat atas tu.

Lantaklah kau nak fikir aku berkira or kau nak jaja dengan kawan-kawan engkau aku nie kedekut. Biarlah,aku tak kesah!!

Aku tak peduli walaupun kawan-kawan engkau ingat aku sombong or whatsoever,janji korang tau aku sebenarnya tak suka korang datang tanpa nak tanya dulu or inform awal. Main redah je yeee. Ingat macam rumah dia pulak.

Mom, sorry I can't be the daughter you expect me to be. Nak kena rendahkan diri jaga hati orang. Sori sebab kakak can't do that anymore.
Dad,sorry I can't be like you yang sentiasa bersabar dalam apa jua keadaan sekalipun. I just can't because I am a bad girl.

Sorry,kadang-kadang limit sabar tu akan sampai jugak. I just can't tolerate no more!

No comments:

Post a Comment