L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 4, 2013

Mathematics.

Haiiii semua....... I need your help buddy! Sekarang nie nak mengadu dekat encik online diary pasal subjek yang paling menyusahkan saya dalam hidup iaitu Matematik. Atau lebih spesifik lagi sekarang peringkat saya ambik Matematik Kejuruteraan III. Oh ya adik2 yang berangan nak jadi engineer yg sekarang masih duduk kat sekolah menengah,all the best untuk korang sebab bagi akak subjek nie memang killerrrrr! *nasihat free jap*  Haha. Tik tok tik tok... *masa terus berlalu* Masih jugak saya stuck dekat Gauss Elimination nie. Orang lain rasanya memang dah habis study and ready nak exam sedangkan saya masih terkial2 nak habiskan soalan satu nih. Kalau dulu masa Form 4 and Form 5,killer mestilah Matematik Tambahan kan? Sekarang nie,barulah tahu Matematik Tambahan tu hanyalah basic kepada Matematik yang korang akan jumpa di menara gading nanti wahai adik2. Haha. Sekali lagi saya meng'akak'kan diri. jadi,nasihat saya kepada adik2 yang kat luar sana tu,kalau korang tak suka Matematik sejak sekolah lagi..dicadangkan korang jadilah Medical student yeeee. Sebab korang memang TAKKAN jumpa Matematik lagi tau kalau jadi budak medik. Heee ;) Hmmm,nak merapu apa lagi ehh? Rasanya merapu setakat nie je kot. Bla bla bla nie takkan habis kalau dilayan. Babaiiiii syg2 sekalian :*

*Saya nak sambung buat gauss jordan tu balik. Harap dapat jawab kali niee..... TT_TT
 
Love,
C.

No comments:

Post a Comment