L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 4, 2012

HAPPY HOLIDAY MALAYSIANS! ^_^

Hari ini bersamaa dengan 05 Mei 2012 kalendar Masihi.
Memang tak terasa kan 2012 berlalu. Tup tup dah sampai Mei.
Final untuk budak Uni pulak makin dekat that is on June. -,-''
And I haven't start my revision yet. Hmmmmmm :(
Takpe,lepas tulis entry nie,saya janji saya pergi study yeeee. Hakhakhak
Okay,apa yang istimewa dengan 5 Mei ni??
Of course la hari jadi orang2 yang lahir tarikh nie kan?? Hehe 
Happy birthday korang ^_____^
Apa lagiiiiii?
Hari nie hari Sabtu=hari bermalasan :P
Hari ni jugak Hari Wesak iaitu sambutan perayaan Wesak untuk kawan2 yang beragama Buddha :)
So,merangkap Hari Wesak,hari nie seluruh penduduk di Malaysia bercuti dan library pun tutup yeee kawan2 yg pasang niat nak pegi library hari ni. Hehehe *sbnrnya saya pun mmg psg niat nak pg jugak haha
Jadi,memandangkan tak dapat belajar kat library ataupun kat Unimas nie kite panggil CAIS=Centre for Academic Information Services yang awesome tu,saya belajar je la kat meja makan apartmen kolej tercinta a.k.a Kolej Sakura nie haa.
Tapi,kat CAIS sbnrnya lebih selesa la belajar sebab persekitaran die memang persekitaran org study :)
Start next week,mesti kena g CAIS untuk revise sebab final pun dah makin mendekati. 
Sekarang! Nak tanya korang buat apa untuk public holiday macam hari ni?
Jalan2? Pegi tengok wayang? Atau tgh btungkus lumus siapkan assignment? Atau berblog mcm saya? Hahaha
Masing2 ada plan untuk public holiday kan? :)
As for me, hari ni kalau boleh saya nak buat revision untuk Survey yang akan ada mid term next week and kalau sempat nak jugak buat report untuk Geology trip haritu.
Ohhhh ye,haritu saya ada pergi Geology trip ke 3 tempat di Kuching nie. Nanti la buat entry untuk trip tu yeeee. Kalau saya dah free sikit ^_^ Boleh buat entry banyak2 masa free sebab memang banyak yang ingin dikongsikan >.< Again,happy holiday guys! Use your time wisely today ^_*


Till then,
xoxo


No comments:

Post a Comment