L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 12, 2012

Akhirnya Menangis Juga :')

Hai hai hai haiiii pakcik makcik kakak abang adik2 laki adik2 prumpuan dan kawan2 semua tak kira Iban,Melayu,Cina,India bla bla bla :D Semoga semuanya sihat sihat belaka ^_^
Okay,hari ini atau lebih tepat lagi malam nie saya sebenarnya mengalami perubahan emosi yang amat mendadak sekali.
Mula mula lepas habis je aktiviti kolej tadi,memang sangat down sebab letih kan dari pagi tadi takde rehat2,tambah pulak dengan masalah masalah yang tidak sptutnya menganggu fikiran nie pun sebok2 jugak nak buat otak kecik saya nie traffic jam.
Then,balik kolej dengan Mizah,before tu singgah pavi beli makanan.Sangat lapar masa tu.Seriously memang xda mood la sebab down tambh pulak lapar.
Sampai je rumah,memang masa tu mood sgt tak stabil. Semua bnda yg didpan mata rasa nak makan2 je. But then,masih jugak teringat nak cek semakan pra diploma UiTM untuk si anak buah tercinta. Dengan muka sedih and air mata yang dah terasa berat di hujung kelopak mata sebab sgt stress dgn masalh tadi,saya pun semak tawaran dia and BOOM satu renjatan elektrik di badan saya menyebabkan saya berubah emosi mendadak menjadi gembira sampaikan air mata mengalir dengan laju sebab dia dapat jugak akhirnya tawaran tu :') Tangisan yang ditahan sbb sedih mula2 tadi menjadi tangisan gembira.Mmg xdescribable la perasaan masa tu. Sangat3 hepi tau walaupun dia tak dapat matrik,asasi dan diploma macam adik2 junior saya kat sekolah dulu sebab saya tahu dia bukanlah budak genius tetapi dia seorang budak yang rajin berusaha. Memang saya sangat hepi bila semak untuk dia tadi. Dulu masa saya sendiri pun tak sehepi sekarang nie tau sampai nangis2 masa cek upu. Haha
Sebab,anak buah saya nie tak macam adik2 yang memang pandai tu,yang memang nak sgt pergi overseas and yang bnyk jugak dapat tawaran macam pergi matrik la,maktab la,asasi la..
Dia haritu dapat form 6 then dia masih sedihla sebab kalau boleh dia nak melanjutkan pelajaran ke universiti jugak. So,saya sekarang memang rasa bersyukur sebab dia berjaya jugak memasukkan diri ke UiTM Mukah,Sarawak dengan Kursus Perdagangan walaupun beberapa kali kecewa dgn keputusan permohonan sebelum ni :')
Ni la perkara yang buat saya sangat happy malam ni.Walaupun dia bermula dengan pra-diploma,saya percaya dia akan berusaha untuk meneruskan langkah demi langkah sehingga mendapat segulung ijazah :') Amen. Semoga dia berjaya,saya berjaya dan anda juga berjaya ^_^
Anda berjaya! Tahniah :')


Sampai sini,kita jumpa lagi entry akan datang yeeee :)
Sebab banyak lagi yang nak diceritakn sebenarnya tapi masa tak mengizikan dah nie. Esok ada aktiviti kolej lagi pagi so have to wake up early. Student life mmg xknal Ahad :) Kbye (n_n)

xoxo,
Carol :*

No comments:

Post a Comment