L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 4, 2012

Paranormal??

Woo woo,kenape boleh masuk tajuk paranormal hari ni?And pagi2 lagi saya dah duduk menghadap lappy utk mengupdate blog.So not my style.Okla,mari kita sama2 renungkan apa yg terjadi antara saya dan housemate malam tadi.Kita tidur luar-ruang tamu apartmen.Biasala kan,angkut tilam tidur sama2 di luar dan meninggalkan katil adalah perkara biasa korang akan buat kalau korang penah dok asrama.Nak dipendekkan cerita,saya tidur lebih awal dari si housemate,W.Before tu kita sama2 tengok movie.I mean,die tgk movie die and saya tgk movie saya.Then,when the clock strikes 1,saya ambil keputusan utk tidur je sbb mmg dh ngantuk sgt masa tu.So,tngallah W nie tgk movie sesorang.Then,dia pun stay awake till 2++ am.Lepas tu,dia pun tidur gak and we sleep lena la smpai la saya digoyang2 dgn kuat oleh W.Saya bgn dgn terkjut dan dri muka dan cara W bercakap dgn saya,i can guess what's going on correctly in the spot.Saya tahu bnda menyeramkan ada berdekatan kami and saya keep on forcing myself to sleep again but it's very hard.W pun pluk saya and kami sama2 diam.Saya memang sgt2 takut masa tu sbb manela tau kan tetba terasa org pgg kaki.Eeeee,i just can't imagine it if it is happening.Seram.Lepas tu,saya pun trus menggapai encik teddy saya and tutup tlinga dan mata saya yg asyik nak terbuka je.Then,i pray pray and pray.Doa saya mmg campur aduk je.Entahkan minta Tuhan tolong ke minta Tuhan ampunkan segala dosa2 la and mcm lagi yg saya mampu ucapkan.Masa berlalu and saya mmg berharap pagi cepat2 menjelma sbb saya curious what is that she saw or hear that night?Is it a girl?With a long hair?With a scary voice?Or how?Then,bgn2 je pagi td kan,saya blum smpt nak buka mulut bertnya,W dh tnya awal2 yg saya ingt x apa yg jd mlm td.Gosh,rupanya mmg kenyataan dan bukan mimpi because both of us can remember what happen last night.Tapi,saya bernasib baikla hanya terkejut dbgnkan tiba2 je.W cerita la mlm tdi dia dh tidur senanya tp tba2 dia terbangun jam 3 tu and dgr suara org bercakap dgn dia.And suara tu bukanlah scary voice atau pun suara perempuan yg rmbt panjg sya bygkan masa sya xdpt smbg tidur tu.That guy with a flat voice.No pitching or whatsoever.Sygnya W mmg dh xingat apa yg dia ckpkan.Hmmm.Mungkin sbb tu suara lelaki so we both still can laugh while talking about it.Haha.Okay,guess we will never sleep there again because of that guy's voice.:p

No comments:

Post a Comment