L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 23, 2012

Gossip Girl 2

Hello world! ^_^
Here I am again gossiping about Gossip Girl :P
Okay,post ni memang bukan untuk bergosip sebenarnya tapi untuk meluahkan segala rasa kecewa sedih geram frust dan banyak banyak banyak lagi yang sewaktu dengan dieorang2 tu la... !_!
Kenapa missnotsopopular ni sgt bersedih??
Nama pun dh missnotsopopular kan,sebab tu la memang takde org nak kisah pun apa nak jadi dgn saya nie kan. :P *emolapulakdah* :P
Cop cop cop!!!
Kita kembali lagi sebelum semakin tersasar yeee...
Saya ni sedih+kecewa+merana+sengsara sebab tak dapat tengok GG season 5 lagi haaaa T.T
Sangat tertekan bila bukak je twitter..
Orang nie update pasal GG dimana2.. Ok,tipu.. haha
Maksud saya, friends yang minat GG macam saya ni jugak la update tentang perkembangan GG tu.
And sayalah yang paling frust bila baca semua tweet dieorang. Huhuhuhu
Disebabkan kekangan masa dan kerja, sampai sekarang ni saya tak dapat nak tengok GG :(
Takpela, nanti boleh tengok jugak kan? *kesatairmata*
Untuk ubat rindu tengok je la gmbr family GG nie selalu... tsk tsk tsk !_!

Okla korang2 semua,thanks sebab teman saya bersedih. Hoho *kononlahkan*
Time for me to chow :p

Till then,
XOXO

Love,
Carol ^_*

No comments:

Post a Comment